افزایش اعتماد به نفس با کاشت ایمپلنت دندان فوری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 32
:: بازدید ماه : 94
:: بازدید سال : 906
:: بازدید کلی : 3979

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

افزایش اعتماد به نفس با کاشت ایمپلنت دندان فوری
چهار شنبه 2 مرداد 1398 ساعت 19:15 | بازدید : 83 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

این نوع ایمپلنت ها به عنوان ایمپلنت های فوری جایگذاری می شوند. بیایید به تفاوت اصلی ایمپلنت های فوری با ایمپلنت های سنتی بپردازیم :

مزیت استفاده از ایمپلنت های فوری به ایمپلنت های استاندارد:

  1.  مدت زمان کاشت ایمپلنت های فوری در 24 الی48 ساعت انجام می شود در مقایسه با ایمپلنت های استاندارد در 3 الی6 ماه صورت می گیرد. با استفاده از تکنولوژی جدید هدایت شده توسط کامپیوتر و برش فوری شما در همان روز اول ایمپلنت و تاج موقت را دریافت می کنید.
  2. این اجازه را می دهد تا در همان روز از عملکرد دندان های جایگزین بهبود یافته جویدن و صحبت کردن به طور معمولی بهرمند شوید.
  3. در مقایسه با ایمپلنت های سنتی نیازی به دوختن ناحیه کاشت ایمپلنت نخواهید داشت که بعداً بخیه ها برداشته شوند.
  4. درد و ناراحتی به حداقل می رسد. آنها مشابه دندان های طبیعی شما هستند، به برش، استخوان یا جابجایی لثه نیاز ندارد.
  5. از همان روز اول کاشت ظاهر دندان ها و لثه ها طبیعی هستند. در کاشت ایمپلنت استاندارد از زمانی که لثه برای جایگذاری پیچ ایمپلنت سوراخ می شود تا زمان جایگذاری تاج شش ماه طول می کشد.
  6. استفاده از دهانشو خطر ابتلا به عفونت را کمتر می کند. وقتی روکش روی ایمپلنت دندان کشیده می شود از انباشته شدن مواد غذایی در اطراف ایمپلنت جلوگیری می کند.

آیا ایمپلنت فوری همیشه می تواند مورد استفاده قرار گیرد؟

همه بیمارانی که از ایمپلنت های استاندارد استفاده می کنند ترجیح می دهند به صورت فوری این روش را انجام دهند. با این حال،  در بعضی موارد امکان استفاده از ایمپلنت های فوری وجود ندارد، مانند :

  • عفونت فعال در ناحیه ایمپلنت
  • نا کافی بودن فضای استخوان برای کاشت و حمایت از پایه ایمپلنت

هنگامی که شما حتی یک دندان را از دست می دهید

 10٪ توانایی خود را برای خوردن غذاهایی که دوست دارید، از دست می دهید. دندان ها در آن ناحیه شروع به حرکت به فضای خالی می کنند، تغییر نیش خود را می دهند و دندان های شما را مستعدتر می کند. 

دندان ها استخوان فک خود را از دست می دهند. استخوان شروع به تجزیه کردن می کند. در صورت کافی نبودن استخوان، جایگزینی دندان ها دشوارتر می شود. به علاوه، از دست دادن حتی یک دندان می تواند ظاهر صورت شما را تغییر دهد و باعث کاهش اعتماد به نفس در شما شود، و همچنین شما مسن تر به نظر می رسید.

 

عمر ایمپلنت های دندان طولانی مدت است

ایمپلنت های دندانی با داشتن بهداشت دهان و دندان می توانند عمری طولانی داشته باشند. بعضی از آنها 50 سال طول عمر دارند. آنها معمولا به مدت 20 سال یا بیشتر با مسواک زدن منظم و نخ دندان کشیدن بطور مستمر طول عمر دارند. 

آیا شما یک نامزد برای ایمپلنت هستید؟

آیا شما یک نامزد خوب برای ایمپلنت هستید؟ دندانپزشکان ما برای جواب به این سوال همه شرایط شما را بررسی می کنند. شما باید در کلیت سلامتی خوبی باشید تا بتوانید عمل جراحی مورد نیاز برای ایمپلنت دندان را انجام دهید.

اگر دچار دیابت یا وضعیتی از نوع سرکوب کننده یا سیستم ایمنی بدن شما مناسب باشد، ممکن است نامزد خوبی برای دریافت ایمپلنت نباشید.

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 




:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , کلینیک تخصصی ایمپلنت دندان , بهترین مرکز ایمپلنت شرق تهران , ایمپلنت دندان ارزان , ایمپلنت دندان به روش دیجیتال , ایمپلنت دندان به روش جدید , ایمپلنت دندان خوب , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: